D2. Villa tour!

21 juni 2021 - Bodrum, Turkije

Beste lezers

Zoals gisteren ook vermeld, doen we vanmiddag een kleine villa tour. Dit is dus een villa gesitueerd in Bitez. op 300 m van Bitez Beach en ongeveer even ver van de bushaltes of de dolmus haltes, waarmee we ons gaan verplaatsen gedurende deze reis (link onderaan).

Het beschikt over een privézwembad, terrasje, een tuin met een BBQ hoekje en een familiekamer. Het heeft airconditioning en kookfaciliteiten. Een tipje dat ik zeker mee wil geven: door de warmte zijn er veel muggen aanwezig, dus adviseer ik je om sprays of andere antimuggen middelen mee te nemen of in de lokale winkels te kopen. Een paar zijn: Besler market, Bim Toptan Fiyatina en M Migros, wat er ook veel te vinden is, zijn de kruideniers.

We verblijven 10 nachten in deze charmante en zeer ruime villa voor een totale prijs van 2500 euros, met annulatieverzekering inbegrepen. Hieronder bevindt zich een link en een paar foto's.

Links:

Dolmus/minibussen-  https://bodrums.org/listing/dolmus-minibus/

Verblijf -  https://www.booking.com/hotel/tr/1-br-nature-house-with-amazing-pool-in-bodrum.nl.html#availability

zwembad villaterrasje villaKeuken villakamer villa