D8. Bumpy ride

27 juni 2021 - Bodrum, Turkije

Heb je ooit gedroomd over een geweldige bumpy ride in jeep? Dan zal vandaag je zeker interesseren. Een modderige tour met een lokale gids sprak ons zeker aan. Voor verplaatsing was dit ook zo gemakkelijk. Het bedrijf dat dit organiseert is Tourmania. Zij komen je ophalen aan je hotel in Bodrum op aanvraag. Wij logeerden niet in een hotel maar gelukkig voor ons waren we niet ver van een hotel waar anderen werden opgepikt. De ophaalservice was zeker een 10 op 10 waard.

Hierna kon het avontuur beginnen. De 4x4 tour met een lokale gids (in het Nederlands als u wilt) gaat door de grote bergen en valleien buiten de stedelijke kant van Bodrum. Daarnaast kan je zwemmen in een bergplas naast een Turks stadje die je kan bezoeken dus neem zeker zonnecreme en een handdoek mee. Deze handdoek zal niet alleen handig zijn voor het zwemmen maar ook het inbegrepen watergevecht. Hiertussen word er gegeten in een lokaal restaurant wat ook inbegrepen is in de prijs. Dit is allemaal voor maar €45. We waren verbaasd dat we zoveel plezier konden hebben en zoveel konden doen voor zo een kleine prijs.

Heb je dus zin om een pauze te nemen van de stedelijke toeristische activiteiten en heb je zin om wat modderige fun te hebben met mooie en traditioneel uitzicht? Dan is dit zeker iets voor jou.

Links:

Tourmania: https://www.tourmania.com/Ticket/List/tours-in-bodrum

Jeepsafari: https://www.getyourguide.fr/bodrum-l846/jeep-safari-day-tour-from-bodrum-t44870/?partner=true&fbclid=IwAR2L6DAnLJ4wkIMhlFyt332fyaelA7OVh7ngEtpKRReK3onfsVh1AyWz5bw